Servicii suport pentru societati comerciale

Prin serviciile din această categorie ne adresăm în primul rând antreprenorilor debutanți care se află în fața provocării de a-și înființa prima firmă. Pentru a nu se pierde în labirintul birocratic, la prima vedere foarte complicat, oferim tot suportul necesar. Ne ocupăm de tot ciclul de înființare al firmei, de la completarea corectă a declarațiilor, formularelor și cererilor care intră în dosar, la redactarea actului constitutiv, până la predarea certificatului de înregistrare.

După acest prim pas al înregistrării firmei, oferim suport pentru orice fel de acțiuni care implică relația cu Registrul Comerțului. Suntem ajutorul de nădejde atunci când vreți să schimbați obiectul de activitate al firmei, sediul social, sau să înființați un punct de lucru. De asemenea, ne ocupăm și de intermedierea problemelor administrative ale firmei, cum ar fi cesiunea de părți sociale la intrarea sau ieșirea unui asociat din firmă, la numirea unui administrator, sau la majorarea de capital social.

Ne ocupăm și de aspectele mai puțin plăcute, dar care fac parte din viața societăților comerciale, cum ar fi suspendarea activității, dizolvarea sau lichidarea societății comerciale.

Suport complet oferim și pentru persoane fizice autorizate (PFA), întreprinderi de familie (IF) sau întreprinderi individuale (I.I. ).

Nu ezitați să ne contactați pentru a concepe un pachet personalizat de servicii în funcție de nevoile identificate.